2010-10-05

jaáha ja..



Her lips, her lips I could kiss them all day if she let me.
Her laugh, her laugh she hates but I think it's so sexy.
She's so beautiful, and I tell her everyday.

Ohhh you know, you know, you know, I'd never ask you to change.
If perfect's what your searching for then just stay the same.
Sooo don't even bother asking if you look okay, you know I'll say...

When I see your face (face, face) there's not a thing that I would change.
Cause you're amazing just the way you are.
And when you smile (smile, smile) the whole world stops
and stares for a while.
Cause girl, you're amazing just the way you are.

[Bruno Mars - just the way you are]

sjuukt bra låt. wunderbar.

jaha ska väl dikta ihop nått här innan de e dax att stänga tittorna.
händer o sker i livet ? nada shiet typ, skola skola skola o åter skola.
började en ny kurs idag, etik. så nu är de ju en del att hålla koll på. kör Engelska och Svenska hemma och MÄSK, medicin och etik i skolan. funkar bra än sålänge iaf. elle ja, svårt att hinna me vissa gånger, men de löser sej.

de är inte så jävla illa att läsa ändå, trivs bra me livet just nu. jävla ekonomi man har dock. stort MINUS på de. värre än existens minimum typ. ingen fete inkomst man har iaf. men allt går bara man vill.

på fredag hämtar jag förhoppningsvis min bil från verkstan, service o bucklan i dörren fixad. sen jefflar vill jag ha en annan bil, och där med BASTA! behöver inte min stora 850 någe mer, behöver en lätt liten bil som inte e så törstig som volvon. men ja de e ju ett senare problem. får se va som sker.

nää min liv o låda, nu ska jag bädda ner mej i sängen, sluta tittorna och hoppa in i drömmarnas land.

hade så förbannat och sleep tight fuckers.

kärlek&respekt
InKa&IkArOs <3
allways on me mind!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar