2010-12-20

20101220



jaha då lider de mot året slut och allas efterlängtade JULAFTON! snart är äntligen december över så man slipper "julmånaden"! haha låter som Moi= Grinchen. aah, kanske lite så ;)

vad har hänt i mitt spännande liv nu då? fått reda på slutbetygen för denna terminen. i M.Ä.S.K och medicin iaf. första VG:t sen urminnes tider kan jag lova. tror t.o.m att de vatt i åttan jag hade ett VG i ett kort tag på prov. i musik, lärare vatt Herman kommer jag ihåg. hmm. mycket trevlig man. dock bytte vi lärare där efter jullovet och mitt första VG dalade till ett IG. konstigt att lärare inte riktigt kan acceptera mej eller jag respektera dom. ja ja.. lite skoltid.
btw klarade andningsorgans-provet som jag så flitigt hade övat på [not]. med nöd och näppe så klättrade jag upp till ett "precis g".
shame on me.. de ska aldrig hända igen..dock ska man aldrig säga aldrig och lova saker man inte kan hålla. enligt de döda sofiloferna [=filosofer] som vi läser om i etik, så kan inte lova att de aldrig händer igen.. :)

flummigt värre.

nu är äntligen min svenska och engelska klar. elle ja en uppg som ska in i svenska men annars så. slutproven är gjorda i sista minuten vill jag lova. typiskt mej att skjuta upp saker. men dom är inskickade iaf. nu vill jag bara ha mina betyg.

nej fy faen.. palla inte detta.. slapp allan idag!
slänga sej på soffan en stund kanske? yeah yeah.

ha de så förbannat fuckers!

kärlek&respekt
Inka&IkArOs<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar