2011-03-08

20110308



En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm
jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund
men jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum
vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm

Medina - Sagoland

Börjar la säga Grattis Till Taina som fick en barba-tös :)

jahopp, födelsedagen igår. vatt så bra den kunde bli, trots omständigheterna. har nog världens underbaraste karl som gjorde allt för att den skulle bli super :D
började dock med att sjunga "ja må ho leva" klockan 01.00 på natten :)
dagen bestod av hemma mys, städ, skola en lektion, uppassning från H med tårta och underbar middag, även blommor kom han hem me, jätte fiina. plus poäng där hjärtat! skulle egentligen åkt o handlat krejjer till moi men pallade inte efter samtalet med pappa på morgonen.

blev rent paff när han ringde kvart över sju på morgonen. trodde minsann att han kom ihåg att de vatt just den 7 mars, men nej. han ringde o meddelade att min kära farmor somnat in lugnt o stilla kvart över fyra på morgonen. kändes inge roligt alls. de som var värst var att höra min pappa lissna röst. men jag vatt nöjd för farmors skull.. unnade henne de då hon väntat länge på döden. va hos henne i lördes. även då berättade hon att hon önskade att hon kunde få sluta. att hon inte alls hoppades att vi skulle ses till helgen, som jag sa att vi skulle.

Farmor, nu slipper du värken. nu har din önskan slått in, efter så många år. efter tysta avsked, så fick du äntligen din eviga sömn. vila i frid sov gott farmor! <3


nej nu ska jag sova.. upp sex i morron. sleep tight fuckers!

Btw tack för alla gratulationer på face, mess och telefon från alla underbara :)
Familj/Vänner/Kärleken/Kollegor


kärlek&respekt
Inka&Ikaros<3

1 kommentar:

  1. Beklagar sorgen! :(

    Plus att jag helst missat att du fyllt år! :o
    Grattis i efterskott! :)

    SvaraRadera