2011-04-09

♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag



Where do we go when we go from here
Feels like a circle around me while I wait for more
Know that I wanna know where I follow you
Don't wanna go down the street where you once came from
And I wanna know

What's the point of doing anything
If you'll never notice
I would sit and wait for you again

johnossi - whats the point


♥ Det här hade jag på mig idag:
*pyjamasbyxor
*sockar
*trosor+bh+sporttopp
*linne

typ de jag haft på mej idag under hela dagen..fan vilken lam punkt på min lista da. men ja ja..

jaha.. har bara sunkat runt här hemma idag. kollat film, häng vid face och varit allmänt tråkig.

dock kom karlen hem me räkmackor o bakelser till mej idag. mkt gölligt av han. dottigt va de me kan jag lova ;)


some najsär to säj nu da.. tänkte ju faktiskt nämna att jag vatt o hälsat på syrran i Danmark i förra veckan. bättre än förväntat kan jag lova. riktigt kul må jag säg.
duktigt kul att se henne så glad. blev riktigt stolt över henne hur hon klarat sej där nere i danmark-->over there ;) racklar danska som bara den o skaffat sej riktigt fina betyg. skönt att se.. haha sen vatt engelskan som förväntad, men allt annat vatt ju tipp topp.. grattis igen siss!

annars nada.
kan inte släppa torsdagen än. massa tankar och funderingar. typ som ska jag? ska jag inte? va de så? stämde de? vad sker? borde jag?
massa massa tankar. men funderar starkt på att jag borde. jag vill, har velat länge att lära mej men inte fått tummen loss. nu är de bara en massa övning och tålamod som gäller. men de där me tålamod är inte jag. jag måste blir bättre på de. ta mej i hampan och skärpa mej. ja vi får se me de där.

innan jag satte mej här hade jag minsann en massa att skriva. men nu, nope. nu e de black igen. ska nog krypa ner i soffan igen o kolla film minsann!

night night fuckers!!

kärlek&respekt
Inka&Ikaros <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar