2011-06-20

2011-06-19

Jaha, i brist på annat så uppdaterar jag la lite nu.

Sitter på "nya jobbet", eller extra kneget som är över sommaren. Första natten jag går själv, utan handledare eller vad man ska säga :-P känns bra faktiskt, så visst fixar jag dehär. Trivs bra me detta stället, me personal osv. Kan dock känna saknad efter MITT Jobb och MINA kollegor :-P måste snart ner och hälsa på . Allt för länge sen nu.

Jaha vad har denne svensken haft för sej? Ja de kan man undra. Förra veckan, eller ja egentligen förr förra, hade lillebror sin student. Så himla stolt jag vatt när han sprang ut. Han har verkligen klivit in i vuxenlivet nu. Trots att han fortfarande är en liten gosse i mitt hjärta. ;-) så jag och sambon tog ut hans gamle jänkebil och körde honom i. De uppskattades må jag säga och vilken tur me vädret vi hade. :-P väl hemma igen firades de me fest.

Dagen efter va de bara till att stiga upp och se lycklig ut, trots gårdagen. Ännu en student väntade då sambons systerson Elkii tog studenten i växjö. Bra trött vatt man kan jag lova. Så efter "utsparken" i växjö körde vi hem till bejbens syster och åt, firade även honom. Men ack så sleten man vatt. När folket började avlägsna sej, började jag dra mej mot sängen. Medans grabbarna grus åkte till sweden rock. Så skönt de va att krypa ner.

Lördagen, va de bröllop. Vilket innebar, att jag missade ozzy, som spelade på SRF. duktigt irriterande. Men men, trevligt på bröllopet med så de va ju lugnt.

På måndagen, startade vårt distans förhållande igen. Eftersom jag jobbar i t-ryd och bejben i sm.stenar. Så är ifrån varandra i veckorna. Men de kan ju vara bra att sakna varandra, för de gör man.

Jaha nehe, återgå till jobbet. Sista vändan innan jag slutar.

Ha de så förbannat fuckers.

Kärlek&Respekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar