2011-07-08

2011-07-08

Tjingeling! :-)

how ya Hanging? Hanging good? haha.

Smått uttråkad kanske. Sitter i bilen, påväg upp till västerås power meet. Jävla väg att åka. Men ja man får ju allt hoppas att de är värt de. Dock har jowl svikit mej detta året. Inget joddlande me han inte. Kass e han. Men en vacker dag förlåter jag honom för att han e kass och tråkig :-P.

Annars då? Tja, va och lämnade min tös hos farbror doktorn igår på morgonen, för sterilisering. Inga pix tänkte jag. Men bara jag skulle lägga över henne i den "sjukhusburen" kändes de konstigt.
Men hur som haver. Körde hem. La mej för att sova. Skulle upp tidigt för att hinna me så mycket som möjligt innan resan "back to da hood". Men chi fick jag. Alltid lika pigg när jag ska upp. Men blev iaf väckt nästan exakt 15.35(jobbade natten mellan onsdagen till torsdagen). Fick smått panik då de tar en liten stund att hämta tösen. Hoppade i kläderna och in i bilen.
När jag kom fram låg min tös i sin bur, rent i däck:-( groggy som jag vet inte vad. Btw när jag kom in och skulle skriva in henne så frågade den bakom disken vilken ras hon var. Svaret: skånsk bonna katt:-P haha. Festligt.

Det var me sorgen i hjärtat jag åkte ifrån henne igår. Men vet att kärlekens mor tar väl hand om henne.

Åkte in till stan för att hämta bebins gamla bil skrälle. Dö nojjig, aldrig kört den själv innan. Men de gick så fint så. Galet stolt över mej själv må jag säga. Jag är helt enkelt för jävla bra ;-) haha.

Nehe. Nå mer vet jag minsann inte. Tycker dock att ska bli finare väder så man kan dricka öl och sola sej hela dagen ;-)

Kärlek och respekt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar