2010-11-25

20101125

lölö.. en fråga, någon som läser här elle? skick en kommentar isf.

yeah funderade på de igår, bull att man inte får reda på om folk läser elle ej. man bara skriver o skriver. men skit samma nu.

sitter o slår ihjäl lite tid iväntan på sms.
första dagen på jubbet idag. elle ja jubb o jubb, inte mitt vanliga jubb me mina vanliga gamlingar och vanliga kollegor. nope allt nytt. tog inte så lång tid innnan man vatt varm i kläderna. fast att man vatt ifrån de ett tag. saknar dock himvården, men samtidigt jääääävligt skönt att slippa irra runt ute i kylan nu. inne vatt de varmt o skönt. :) ett sjukt STORT plus är att man har arbetskläder här. som man lånar då osv. slippa få alkogel på sina egna kläder e inte illa. behöver dock en liten alkogel att ha i fickan.. saknar de.

dock lite negativt att man inte kan ut o rööga när man vill. en cigg på hela arbetsdagen och de vatt på min rast :S inte så att man håååjar till och säger, "kommer om en stund. ska bara rööga". nej först måste man göra ett gott intryck och visa att man försöker vara duktig :P elle nått.. nej men jag e ganska för jävla bra om jag får säga de själv ;)
inte en rökare heller på de arbetspasset, som man kunde hänga på ut. men de löser sej nog de me.
undrar förresten hur de går för mina rökande kollegor i skåne me rökstoppen. kändes inte så blodigt allvarligt när jag drog. men ja de hade vatt intressant att veta :)
nyfiken som man e ;)

annars idag har de inte hänt för jeffla mkt. blev bara upp göra vid sej för jobb osv. jooooooooo idag gjorde jag nått jag inte gjort på år. tror inte jag gjort de sen lillebrossan vatt hemma hos mej i lägenheten i veberöd. idag har jag lagat stuvademackisar. möcket gott vill jag lova. dom hade de på jobbe idag och jag blev sjuuukt sugen på de :P

jaha lite update nu då. ska skicka in lite engelska osv sen ska jag minsann sova.. jobba i morron igen vid halv åtta.

ha de så förbannat fuckers.

Inka&Ikaros <3
kärlek&respekt
-Älskar min Prins-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar