2010-11-07

i don't care enough to give a crap what u think!



tjabba tjenixen tjäänare!

time to update again me think.

hänt en del här i detta liv vill jag påstå. har hunnit me att få finbesök från norge, fixat håret, haft fylla osv osv.
lite skola där me får jag klämma in. dock är jag ju ledig från den i tre veckor till då, vilket är trisstess på hög nivå!

börjar från början med finbesöket!
sweet jenny vatt på besök i fyra dagar, vilket va AWSOME! hon o jag har inte setts på bra länge så de vatt sjukt kul o ses :) hämtade henne i halmstad. irrade omkring där en del innan jag hittade rätt plats som jag skulle till. dockd nöjd då de vatt första gången jag körde inne i halmstad, så att köra fel då är inte så konstigt [enligt mej själv :P].
torsdags kvällen va de bara snakk o bildvisning som gällde. mys mys :)
en vända i ullared på fredagen fick vi klämma in oxå. jävla resa de där. haha. alla de som har sett "ullared" på tv vet att de alltid slutar me att dom besöker comic land [elle va de heter], där vatt vi förbi o kollade. JISSES säger jag bara :P
utgång på kvällen, öl och spelning. jävla trevligt ändå må jag säga. hade ball iaf, men de brukar vi lyckas me jag o miss norge! ;)
lördagen bjöd på slapp vid tv och oväntat besök. käkade och kollade film gjorde vi när de kommer upp en bunke människor i lägenheten. vissa trevligare än andra.
söndag-sista dagen va det bara att försöka umgås så mkt som möjligt innan jenny skulle åka me till malmö. tyckte vi fick en lyckad helg, som vi snart får göra om igen :)

Nu i helgen vatt vi ute och svirade en del.
i fredas va de akut bestämt för krök. sawra-li hängde me en vända till habo. mkt trevligt må jag säga. full o glad kexchoklad.

Lördagen, hem till hemtrakterna för mys med familj osv. gav papps sin fardag gåva då vi är i finland när farsdag är. det bar av till lammhult på kvällen. dock va jag så jeffla trött från fredagen så jag kunde somnat stående. men de gäller att offra sej för laget ibland elle hur säger man? :P

håret håret håret, fick jag ju fixat i tors. min färg"eska" här har blitt sawra-li. hon börjar få klämm på min komplicerade färgning och jag blev bra nöjd me resultatet. fick för mej att färga de lite annorlunda denna gången för att de svarta mattas så snabbt. för de rakade håret på sidorna växer som ogräs :P men nu hoppas jag de håller lite längre iaf :)

just förtillfället händer här inte så mkt i veckorna. fri från skolan i tre veckor till iom att de andra har praktik i Vård och Omsorg [VoM] och den kursen har jag redan gjort så drf är jag ledig. dock har jag den satans svenskan och engelskan o dras me. men ja de går.
veckorna är dock jävligt långa och tradiga. hade varit bättre om man jobbat lite så man kunnat få extra cash. men ja ja.

nehepp fuckers. nu e de tid att tänka på refrengen.

sleep tight, dont let the bugs bite!

kärlek&respekt
InKa&IkArOs <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar