2010-11-10

blööö!



ungefär så känns de nu. katastrofalt ont i skallen. tar kåål på mej snart må jag säga. men men, skylla sej själv när man drar på att ringa läkaren om de. tids nog, tids nog.

BILD: Lillemannen min fångar snöbollar [förra året]

yeah nu är jag ääääntligen klar me den satans engelskan. nu är de bara svenskan jag ska skriva en redovisning i. kollade igenom de nyss och tänkte i mitt stilla sinne: HUR i hela HELVETET ska jag klara av de här?
drog bara en stor suck och tänkte den underbara tanken "jag tar de i morron".
vrf ska man skjuta upp saker när man pluggar på distans? alltid samma grej, ääh kolla lite face innan jag pluggar elle ska bara kolla va som e på tv innan. man kommer inte till skott förrens på kvällen. sen lämnar man in arbeterna i sista sekunden me. ja jisses.

jaha annars i livet? njaa let me see. hade sweet Sawra-li på besök idag. massa skit snakk och kaffe/te pimplande. alltid lika trevligt. en del skratt vatt de allt.
lider fortfarande förövrigt av tristess om dagarna behöver få en ändring på de :P men de ser ut som de kommer en nu! ringde till en arbetsplats i förra veckan o frågade om de behhövde vikarier. snutig tant som svarade och menade att chefen här ringer dej. ingen ringde på hela vekkan så uteslöt de kan man säga. sen nu idag så ringde självaste chefen och bad mej komma inom en runda för att prata lite arbete. jomäänvääst. tackade för detta och sen uppstod problemen. hon ville se mina betyg, vilket jag inte har. jag har inte ens dem ifrån grundskolan iom att jag inte va dör sista dagen. sen skulle jag ringa min kära chef om referenser. elle ja hon ville la tala me henne så hon hör att jag e en ordentlig kicka. för de e jag ju minsann ;) -evil laugh-
seriöst, de hade vatt fett skönt om jag fått hoppa in lite där. både för pengarna och för att dryga ut tiden nu de sista vekkorna av ledigheten. dock har jag att göra i pluggandet. men några dagar hade inte skadat :P

annars? snöööön har kommit hit vill jag lova. kollade på förra vinterns bilder och hoppas på att denna vintern inte blir lika snöig. även en massa tankar på min lilla gosse finns när jag ser snöön! han bara älskade att busa i snön me snöbollar osv. aawe mina älsklingar InKa och IkaRos, finns i mina tankar dagligen :)

fixade mina nails igår. blev najs rosa färg på dem :P japp japp japp. förvånade? :P

på fredag kommer pumpir o säändy from skaaauneland ;) woonderfull. ta några pilsner o må som kungar elle nått? sen på lördag bär de av till sthlm för att ta båten över till finland. fucking najs!

nehepp. nu ska jag o "Liten" [Luri] gå och nana kudden.

så ha de så förbannat fuckers.
sleep tight, over and out.

kärlek&respekt
Inka&Ikaros<3
våra minnen får tårarna att rinna på mina kinder!
älskade änglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar