2009-10-27

desperata svenska hemmafruar going stupid!

No I don’t believe you
When you say don’t come around here no more
I won’t remind you
You said we wouldn’t be apart
No I don’t believe you
When you say you don’t need me anymore
So don’t pretend to
Not love me at all

[Pink - i dont belive you]

määries morsa going desperat svensk hemmafru THATS THE SHIET! fy fan va jag garva, så jävla ballt. snackade om hur jävla blåsta dessa lyx fruar är, personligen tyckte jag att denna Anna Anka får alla skånska brudar att skämmas, men ändrade idag min uppfattning om de hela, kärringen som köpte kylskåp till familjen me "egna" pengar e nog den mest störda på denna jord. määries mor imiterade henne på pricket vill jag lova o fy fan, hur kan man va så dum? hur kan en människa födas så jävla panndö? ibland e de så man undrar om de verkligen e möjligt. vissa människor e bara inte sanna, de e verkligen sannslöst. uef ja, ler fortfarande efter den där imitationen :) hell yeah!

idag åkte min "lille gosse" hem, lämnade han vid tåget idag efter en mysig runda på stan. kom o tänka på idag hur jävla snabbt tiden går, när de va tid för Dooowli att hoppa på tåget så reste jag på mej skulle pussa o krama han hejdå så kom jag på mej själv att jag sträckte på mej för att nå upp till hans kind och att me lill darling va ett huvud längre än mej. MEN HUR E DE MÖJLIGT? han va ju nyss liten, sprang runt me napp o man va tvungen att passa han osv? va tog tiden vägen? när fan växte han om mej? SHIET!är han verkligen 16 år? de menas alltså...nää.. inte jag? jag blir inte äldre :) haha jag är kommer speciellt ihåg ett minne från när vi va mindre, jag o elias sitter o kollar film [silver fang] sen va de nått som gjorde mej lissen där så tårarna börjar rinna ner för mina kinder, lika så på elias.
båda sitter o gråter o in kommer pappa o frågar:
-men elias vrf gråter dU?
-määäh för att emma gråter ju!!
såå sötis minne man har. vi är så lika jag o elias, både till sätt o utseende. kan inte förklara de men de e nått speciellt. yeah yeah, nu är här bara jag o frääs igen o imorron blir de målning igen, listerna sista gången nu då. yeah blir nog bra.

för övrigt idag förutom jobb o shopping i malmö me lillebrusch så fyller min X svägerska Emma år, grattis igen till dej. va utom henne o drack kaffe på vägen hem..blev även bjuden på mat [like allways] :) mys. även hunnit me att plocka lite ögonbryn me. funderar fortfarande starkt på att börja bygga naglar osv, men sen ska man ju ha de cashen me för att kunna få utbildningen till de. ja de e ju ett senare projekt.

nej fan nu e de sista ciggen som gäller innan man ska krypa ner i sängen.

sov gott fuckers.

kärlek&respekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar