2009-10-23

yeahe

jaha ja.. klockan äro just nu halv två, enligt mina beräkningar så har jag fyra timmar o sova innan man ska stå givakt på jobbet. super Emma har talat, tvi väre.

ääh man överlever nog de me. assu vrf kan man bara inte leva livet som de kommer? bättre att leva livet än att livet lever dej! yäääs box. funderade på en sak, jag e nog inte menad att bli den där normala svensken som sitter hemma rantig o dan och dont give a shiet hur fan man ser ut elle nått. vägrar bli sån en daaan rantig kärring! visst längtar jag till de där livet me kids osv, hade gärna hade en 10-15 st, kanske o ta i men va klart man vill de. men är nog på de viset som du sa, allt handlar om planering. vrf lärde jag mej aldrig att planera? kanske för att min kära far e lika ur kass på planering som jag. han lärde nog fan inte sej de heller i hans "unga år". men fan han överlevde o de gör nog jag me. ligger nog i de här wärnefjord'ar släktet!? de är de där me planering, sen e vi enna jävla tidsoptimister. vissa tycker de e bra jävla störande, dock vänjer vissa sej, är nog bäst för de e oxå en sak som e skit svårt att ändra på, hur jag än gör så slår de alltid på minuter, HUR jag än gör så går de inte ändra på. som nu, lajnda fylla "25" [elle nått ;)] idag, hängde me ut o käka osv, efter jobbet skulle jag bara sitta där på en kopp kaffe o lite tårta, och poff så va klockan rent för mkt. sen ska man bara kolla datorn o poff så e de tid att stiga upp när man inte ens har lagt sej. ond cirkel or what? likadant som impulsivitet, de e fan mitt andra namn. kan planera en grej nu, packa väskan o åka om tio minuter. äventyr de där, se va man hamnar. kanske e de för att man blir så sjukt lätt rastlös? jag vet inte alls va de beror på men har aldrig haft någon som jag behövt anpassa mej till. bara varit me way on the highway. allways. men de lär väl me bli gaggigt i längden kanske? undrar om de där "slå sej till ro" kommer även om man inte har ro i själen? de har nog fan inte jag, evigt sökande kallas de. sökande på vad? spänning? kanske. eller bara sökande på att alltid hitta på nya grejjer. ja ja inte en aning ska jag förtälja er alla. men saker man märker me åren hoppas jag. hoppas jag kommer på de till min 21 års dag. den e ju inte långt ifrån nu, årliga ångesten söker upp en o uef, sprit löser inga problem MEN de gör inte MJÖLK heller ;)

yeah nej nu är de nog tid för att snakka allvar me john blund, så man kan va piggelin i morron :P

godnatt folket.

kärlek&respekt

Still U Make Me Knäsvag! fuck!


http://www.youtube.com/watch?v=g6nQOVaqGgQ
sjukt underbar låt. sinnes sjukt hur grymt bra den däringa PINK är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar