2009-10-28

fy för den lame!

People talk about me, baby
Say I'm doin' ya wrong, doin' ya wrong
Well, don't you worry baby
Don't worry
Cause I'm right here, right here, right here, right here at home

Cause I'm a picker
I'm a grinner
I'm a lover
And I'm a sinner
I play my music in the sun

I'm a joker
I'm a smoker
I'm a midnight toker
I sure don't want to hurt no one


[ Steve Miller Band - joker ]

va trött man e idag assu. fy fan, kom hem idag o chillade, dock blev jag måttligt attg du dök upp här ute i skogen idag. paff va nog bara förnamnet. men men.

skulle ju va bror duktig idag o måla osv, har inte pallat nått sånt idag. vatt helt slut idag. men i morron e de sista dagen, sen ska jag min själ va ledig. undra va som sker, hem kanske elle nått? ja de lär vi märka dock blir de nog ingen vila om man åker hem :) brukar få hjälpa till me både de ena o de andra. men de e underbart att va hemma me familjen. <3 ovillkorlig kärlek.

muhaaa, vad är de sista som du/ni skulle kunna bära? alltså skor/kläder osv. lite snicksnack om de på jobb idag. nått jag aldrig skulle ta på mej är 1. gummistövlar har inte haft de på mej sen jag gick i trean elle tvåan, 2. cykelhjälm för de första hade min mohawk förstörts, sen e de så otroligt bugly så de inte e sant. man se ju så dö roligt ut me, en potta på skallen elle nått. och nr 3 då är skinnbyxor, nej där går fan gränsen. haha. snacka om få fänga elle vad.
tänkt på en sak till, de första man kollar in på killen?
personligen så ska jag säga att de första jag kollar e snubbens skor, haha jo sant. fula skor = noll chans, om de så vatt kungen själv. kan inte me snubbar som har lojja skor, går inte. förstör min image ;) kan inte visa mej me en snubbe me fula skor, hade dessutom stört mej på dom heela tidenl. jupp. skateskor ska de nog fan va :) efter skorna kommer allt annat, ögon osv. men skorna e bra jävla viktigt :P skadad.

fan va massa dravel.

sitter o tar mej en gewdis, lyssnar musik o funderar. säger du nått du inte menar o sen ångrar de så så sitter de fast etsat i själen, man kan inte få ord osagt, dom sitter down to the bones homes. men ja ja.

nej kanske en film nu? ögonen känns som stenblock just nu. trööött..=/

yeah me tiden märker man, me tiden läker man. de som inte dödar de härdar.
me regret nothing!

ha de så förbannat fuckers.

kärlek&respekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar