2009-12-03

1 januari me is miss fastanställd :)


Yes I can see her
Cause every girl in here wanna be her
Oh she's a diva
I feel the same and I wanna meet her

They say she low down
Its just a rumor and I don't believe em
They say she needs to slow down
The baddest thing around town

She's nothing like a girl you've ever seen before
Nothing you can compare to your neighborhood hoe
I'm tryna find the words to describe this girl without being disrespectful
The way that booty movin I can't take no more
Had to stop what I'm doin so I can pull up close
I'm tryna find the words to describe this girl without being disrespectful

[David Guetta - Sexy Bitch Lyrics]

hell yeah maufajja.. wiihiii aaha aaha aaahaaaa ;) den första januari är meck miss fast anställ på hemvården veberöd/genarp. snacka om att de känns najs. jobbar endast mån-fre 7-14 INGA helger, CHOK NAJS! glasse elle vad?! hoppas jag nu kan läsa samtidigt så man kan bli usk någon gång. hatar skolan, drar mej för att läsa. dock har de varit så innan att jag vatt tvungen att ta allt jobb man kunde få så man får ihop timmarna o slippa leva på existens minimum typ. drf kommer skolan i kläm då man alltid måste ha pengar. utan pengar inget liv. belive me now me know. uef. men hoppas detta blir bra nu så man kan "bli nått" här i livet.

frågan är va vill man bli när man bli stor? ja de e fan frågan, funderat på de nu i 20 år elle nått. fan börjar känna mej rastlös o funderar mkt på de i mellanåt. hur ser mitt liv ut om tio år? förhoppningvis har man: utbildat sej, hunnit klämma fram några ungar, jobbar på ett jobb man trivs på, [gör man idag, dock jävla lite lön] fått ro i själen och köpt sej ett hus i en ort man trivs o inte vill flytta ifrån [tvivlar på de men drömma kan man] :P de e nog de viktigaste. men sen undrar man, kommer man kunna lugna ner själen, göra så man inte är så impulsiv och evigt sökande efter äventyr. jag tror inte jag skulle palla bo på ett o samma ställe i 100 år, jobba på samma jobb i all evighet, samma yrke osv. hade nog inte klarat de, vill gärna hitta på nya saker titt som tätt. de e väl tryggheten som får en att inte hoppa in i nått. jag har funderat en del på va man ska hitta på här näst, flytta till gbg elle sthlm eller vrf inte cran canaria kanske, vrf inte bo vid norska gränsen o jobba i noge? mkt som man vill göra som man inte gör. man borde egentligen bara våga ta chansen. nu e de ju inte aktuellt längre när man har jobb här nere men efter utb "när man väl e nått" så har man ju möjlighet att skaffa sej annat jobb om de skulle vara så. ja vem vet vad som händer här näst me livet. hoppas bara de blir nått kul och spännande ;)

så är de me livet ska ni veta. FY FAN va halt de va när jag körde till jobbet i morse, ja du jisses kors må jag säga. körde som vanligt och skulle köra om en traktor, körde om den o skulle svänga in framför "han" o bilen började jassa, gled höger gled vänster o lite till höger igen. den enda tanke jag hade va "nu sätter jag bilen i diket", men de gick bra denna gången. kom till jobbet me hjärtat i halsgropen, o alla på jobbet sa bara ooh ja dom varnade för underkylt regn på radion i morse jadda jadda jadda. alla utom jag hade hört de tydligen, hmm men ja ja haj haj guldfisk guldfisk. hmm. men iaf.
efter jobb va de in till grannen snacka skit o dricka kaffe, mys me glögg sen vidare till Klågerup för att bygga sej naglar. mökke tjusigt. ;) svängde inom X svägerskan me o drack kaffe och umgicks.

min lilleman blev hämtad idag me av far. tomt här hemma utan honom. :( men träffar han igen i morron.
btw på lördag ska jag min själ på kalas hos min stora gullunge. hela TVÅ år REDAN! fan va tiden går. både ikaros o Hugo fyller två detta året, me några månaders mellan rum. fan minns de som de va igår som vi tog hem ikaros o han va ikke stor då, minns även när man fick messet att lilla hugo hade kommuit till världen. ja dom växer dom små liven, en annan blir bara yngre o ýngre tycker jag ;) muhaa

oj nej fan va klockan vatt mkt daah. yeah upp sex i morron bitti. uef. femte dagen nu. bara till o vänja sej :P

ha de så förbannat fuckers.

kärlek&respekt
IkArOs<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar