2009-12-07

kääääss kääääss käääss, fy faen va kääääss!

sicken dag, den e verkligen käääääss! givetvis så är de som grädden på moset att denna ljuvliga huvudvärk har kommit tillbaka, livet känns underbart idag!! :O

fattar inte va de har varit me mej idag. allmänt off iaf. allt har varit skit tråkigt. har bara velat ändra en massa, förnya och förändra. livet brukar va tipp topp, men vet i fan va de vatt me mej idag. blöö. känner bara en viss rastlöshet, gjort ett tag nu. plus att allt blir skit tråkigt när man inte har obegränsat me pengar så man slipper jobbe o ist så hade jag lätt spenderat mina dagar på shopping, resande o annat kuwl, ÄVENTYR i djupa schööörwood skogen :P. men jaja, livet ska la se ut såhär kanske? om någon känner för att skänka bort en miljard eller femton så ring mej, ok?

yeah yeah, man ska la inte hänga läpp för de antagligen, de e bara till o rycka upp sej, ta nya tag o ta morgondagen som den kommer. denna jävla årstid me, ja jag vet att jag klagar på folk som snackar om att allt blir mörkt o tråkigt o jadda jadda, men FY FAN VA ALLT ÄR MÖRKT O TRAADIGT! som tur e så vänder de snart o blir ljusare, bara till bita ihop o blicka mot sommaren. aah sommaren, fan va jag längtar. nått sjukt. känns som de va miljarder ljusår sen de va sommar, fast i realtid så är de bara några månader sen. som sagt känns allt tungt när de börjar bli vinter, sen februari, mars så börjar man se ljuset i tunnlen. elle nått ;) ?

blää blää klaga klaga, får jag göra :)
helgen har varit till belåtenhet kan jag ju lova. vatt hemma hos min gullunge för att fira han, lill siss hade verkligen gjort ett kanon jobb me både kakor o tårtor o grejjer! dom tårtorna hon serverade va verkligen svåra att sätta fingret på vad de smakade, jovisst smakade man chokladen/bananen/blåbären men assu de va ju marshmallows [stavning=osäker] grejjmoj på ovansidan [svårt att förklara] ja ja gott va de iaf ;) de va inte mkt man hann gosa me lill killen, han hade ju fullt upp att leka me sina gäster o busa rundor, hade dock lilla söta Alwin [host Melwin host] på armen för de mest. mkt mys. får ju passa på att mysa me dom när man har tillfälle :) muhaa, fick info om att gullig börjat digga svampbob, äntligen. så nu ska här fixas S.bob grejjer till han i juleklapp. helt underbart att han lärt sej nu. de första gullig fick av mej va ett svampbob gose :) aah sweet times.

jojo. ligger hemma i sängen, i skåneland igen jau. kom hem idag. funderar på vad jag ska göra. jag vet vad jag borde göra om inge annat. byta om, bädda ner mej, sätta igång transformers 2, anstränga mej att bli trött och tillsist sova. men för tidigt ännu.

nej fan röyke om ingeannat.

ha de så förbannat fuckers. sleep tight, dont let the bugs bite.

kärlek&respkt
IkArOs<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar