2009-12-02

kladdigt o daant, de e meeeetal ;)


tydligen? enligt den vise xD

I called you last night in the hotel
Everyone knows but they won't tell
But their half-hearted smiles tell me something just ain't right
I've been waitin on you for a long time
Fueling up on heartaches and cheap wine
I ain't heard from you in three damn nights

I put your picture away
I wonder where you've been
I can't look at you while I'm lying next to him

[Kid Rock - Picture Lyrics
(feat. Sheryl Crow)] grymt bra låt.

yäähäpp, nu äntligen har jag fått tillbaka mitt internet igen, äntligen är de minsta man kan säga.

trodde jag skulle mörda min hund måndes, på allvar. va på ikea med me sweetheart i söndas, gick där i tre timmar, kändes som man aldrig skulle komma ut därifrån. hemskt va de när abstinensen började krypa på en, enormt röksug bland en massa folk o på detta skulle man koncentrera sej på att hitta en säng + madrass. tillslut fick vi me oss allt som va planerat att handla plus lite till ;) så blir de alltid när man går där inne. men ja ja -klapp klapp- :P iaf sen hade jag två jätte duktiga byggare som hjälpte mej att bygga ihop sängen medans jag hämtade mitt lilla monster i lund [farsan har han hemma på helgerna o lämnar han på söndagarna]. iaf tillbaka till vrf jag nu skulle mörda min hund, jo grejjen va denna att jag åkte till jobbet i måndas, donade osv. kom hem skulle släppa ut han ser att han käkat upp MIN CHOKLAD [till en början], och som alla vet så är inte choklad hälsosamt för hundar,mkt mer hälsosamt för mej o mitt missbruk ;). sen efter jag slutat jobba kommer jag hem o ser va han gjort me min NYA madrass, jo lill hjärnan hade tuggat på ena kanten. trodde jag skulle mörda honom i de ögonblicker, helt seriöst kan ju lova att puppie eyes:n inte funkade på denne svensken när jag såg de. ODÅGA! va rosenrasande. tur att man kan förlåta. vad man får offra för sitt monster assu. gaah.

muhaa. fick rycket igår, elle ja Määärie som satte griller i hueet på mej. va tvungen att kalla in henne för efter monstrets påhitt så bestämde jag mej för att sätta upp baby grinden mellan köket o vardagsrummet så att han inte kommer in i sovrum o vardagsrum så han kan förstöra mer grejjer. iaf, behövde proffs hjälp me detta, sen slutade det me att vi satt o tog en varsen pilsner o snacka skit framför brasan, diskuterade en jävla massa, bla mitt vardagsrum hur man kunde ställa möbler osv. sen när määrie trallade hem så vatt jag inte trött de minsta utan började rumstrera och plocka bland grejjer, så fick äntligen iordning ordentligt inne i vardasrummet o sovrumme. :P
idag fortsatte de i rena farten, kom hem precis bara gick ut me monstret, sen in och byta om o börja måla. så trappan ska bara målas en gång till sen e den färdig, väggarna ska me målas efter trappan givetvis ;) fliiitiga Emma. blir nog jeffla bra när de e klart allt här.

fick ett erbjudande idag me, fan haft ågren över de, inte vetat riktigt hur jag skulle göra me allt. men jag tror jag satsar på de, annars lär man aldrig vinna nått här i livet. synd bara att man blir så jeffla låst. men de får ju gå de me. kanske på tiden att dämpa den där impulsiviteten lite? eller vid närmare eftertanke.. nääh de e de nog inte. :)

nej nu blir de nog fan att kolla silver fang en runda o vänta på john, antagligen inte så långt ifrån mitt hus, känner hur de knastrar i ögonen..

ha de så förbannat fuckers.

Kärlek&Respekt
IkArOs<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar