2009-12-15

jag ser de snöa, jag ser de snöa nu blir de halt o blask HU[FUCKING]RRA!!




shoohoo..long time no see, har inte haft så mkt roligheter att dikta ner. inte känt för att skriva bara. men va ju bara tvungen att skriva av mej lite nu ikväll :)

[bilder: lilleman ute i snön o fångar snöbollar :P]

snön bara vräkte ner idag, o mer kommer de bli tydligen. personligen tycker jag att de räcker gott o väl me denna snön vi har, behöver inte komma så mkt som en flinga till nu. kan ju bara tänka mej hur de kommer gå att köra till jobbet i detta i morron, då jag inte e den morgon piggaste människan i detta avlånga land så kommer de vanligt bli att man snoozar ett x antal ggr, sen stressar man på kläder osv. snabbt ut me lilleman sen ilfart till jobbet. då e de ju ett plus i kanten om de e bra väglag så att min kära volvo inte hamnar i diket och jag blir försenad till jobbet. aja får la verkligen försöka att skippa snoozandet i morron bitti o komma iväg i tid så jag får ha min bil kvar lite längre.

haupp, jävla kass dag idag. varit trött o jävlig idag. allt har bara känts allmänt kasst. kommer man hem från jobbet, helt inställd på att gå o vila en runda elle femton för att man e rent slut, men ack hade en massa o göra innan de va tid att kela me kudden, som att släppte ut grannens hundar, sen vidare in till mitt hem o släppte ut mitt lilla monster sen slog tanken mej att jag nog va tvungen att käka nått idag me så in o laga lite mat. även då slog de mej att jag kanske borde vila, men äääh bara kolla face lite snabbt sen vatt jag hooked. snön den yrde, så jag började tända ljus här hemma, riktigt mys. sen messa jäänny o hon va välkommen att komma in o snacka sej lite skitet. så varken hann elle palla lägga mej sen. hade o göra :) när de lagt sej lite snö ute så släppte jag ut lilleman på trädgården o han vatt alldeles till sej av snön. en annan har suckat o pustat för denna snö hela dagen när de har tjatats om hur mkt de skulle bli osv, men fy fan va härligt de va att se lilleman springa runt o leka/busa/tramsa i snön :) kastade snö på honom o lät han fånga snöbollar, ja han stor trivdes me snölek. lillegossen<3

yeah jäänny kom ut en vända me som sagt, alltid lika kul o umgås me henne. satt o kolla en massa gamla bilder idag från när vi festat osv. muhaa säger bara shit va tiden går. helt sannslöst. många fina minnen o mer ska vi få tsm <3

yeah nää. nu e de la sista rökerundan, måste fan försöka mej på att sova sen. ska upp sex i morron bitti, vilket e mindre kul vill jag lova :(

ha de så förbannat fuckers.

A snail can sleep for three years. Now that just sounds like a challenge to me!

kärlek&respekt
IkArOs<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar