2009-11-01

me and comprendes.



Men vem besitter förmågan att veta
Vad som ryms i en ny individ?
Och vem kan säg' till nån annan hur lyckan ser ut
Vem kan säg' vad nån annan vill bli?

Låt dina blommor slå rot där det finns jordmån
Låt dina växter får leva där de trivs
Lås inte in dina plantor i ett drivhus
Låt de få slippa ett onaturligt liv
Låt den du älskar få pröva sina vingar
En dag så flyger din älskade rätt
Vill du bli respekterad av din avbild
Så får du visa din avbild respekt


[Björn Afzelius - Ikaros]

at home again.

kom hem idag från de mörka skogarna. sjukt lärorik helg. varit hemma me familjen o spenderat mkt tid me killarna o pappa. gjorde nått jag inte kunnat föreställa mej att göra, inte ens i min vildaste fantasi. dock va de sjukt kul att lära sej kan jag lova, lite nasty men va fan man ser de på ett annat vis när man väl är uppe i allt.
men nu har jag ställt undan bootsen och jobbe kläderna för att komma hem till de "normala" skåne livet. dock har jag min lill kille me mej denna gången, för att testa om de går lika bra me han här hemma som de gör i småland. en helt annan hund nu sen jag fick hem han från kusinen. tid att ta tillbaka den riktiga flockledar rollen igen. sluta bebisifiera honom och börja behandla han som en hund, o där me basta elle hur den vise mannen sa, mökket viktigt vill jag lova. nej men han har mkt rätt i de där. måste sluta gulligulla me han och visa vem de e som bestämmer.
inge upp i sängen o mysa eller upp i soffan heller för den delen, fina hundar höll sej tydligen på golvet. nej måste verkligen lägga band på mej själv nu. punkt.

denna veckan måste jag verkligen ta mej i kragen för att måla. måste ha de klart någongång. om jag inte ska jobba i morron så ska jag försöka hinna me att måla listerna, väggarna vid trappen plus måla klart de sista dörren och luckorna i köket. vill bara ha allt klart så jag kan packa upp mej här hemma. plus plus plus, måste ju ha allt klart till den 11 dec, funderar på att fixa ett litet galaj här ute då, de efterlängtade erotikpartyt som skulle blivit av för länge länge sen. så nu är de fan påtiden att ta tag i de. :) så vi ska se om de passar folket så vi kan ta ett krök snart. ;)

många bollar i luften nu, många funderingar. får se va livet tar vägen. på massa massa äventyr förhoppningsvis :) de lär vi märka folket. mkt fart o fläng ska de va, mkt impulsivitet så man slipper bli rastlös. ja ja ja ;)

nej nu folket ska meck slänga på en film för att somna på soffan förhoppningsvis :)

ha de så förbannat fuckers.

kärlek&respekt
IkArOs <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar