2009-11-09

fuck fuck fuck, sometimes everything feels fuckt up!



Would you tremble
If I touched your lips?
Would you laugh?
Oh please tell me this.
Now would you die
For the one you love?
Hold me in your arms tonight.

I can be your hero, baby.
I can kiss away the pain.
I will stand by you forever.
You can take my breath away.

Would you swear
That you'll always be mine?
Would you lie?
Would you run and hide?
Am I in too deep?
Have I lost my mind?
I don't care, you're here tonight.

[Enrique Iglesias - Hero]

sometimes ya can make things better, sometimes shit happens what ever ya do.
today? nothing could make me bad day go a way!

ööh bajs dag, jävla väder me. tröttsamt. nu är de mindre kul me höst. hösten e dö mysig när den börjar, alla färger, luften blir klarare och mörkret som gör att alla ljus tänds osv. men nu? nää nu när de håller på att över gå till vinter så suger de fet balle. mög. trött blir man me nu, de e en jävla skillnad från i sommras då man sprudlade av energi. räckte me att sova fyra timmar o ändå va man pigg som tusan, inga pix att somna två->tre o stiga upp sex igen. prova göra de nu, då e man pisse trött på morgonen. uef. nej fan va jag längtar till våren/sommaren. GE MEJ SOMMAR! ja jag vet att den precis slutat men va fan, man saknar och längtar till sommaren direkt när den slutat. ja ja.

gaah har fete svullna fingret me, inge mindre än "fuck u" fingret som är sheta svullet. har en massa gojs innanför huden som vill ut. ömmar satan gör de. byggde naglarna idag, fick rådet att sticka hål på de o klämma allt va jag tyar, o denne svensken gjorde som rådet löd. aj aj aj säger jag bara. o de va inte mkt till världen va där kom ut. men lite iaf. på de igen i morron så de släpper.

haft karlar på besök idag, den ena hälsade på lilleman o den andra kom för att dricka kaffe. mkt trevlans kan jag lova. sjukt va man träffas sällan fast att man intebor långt ifrån varandra. pumpii bor i lund o inte fan ser jag han ofta. han har sitt jobb, jag har mitt jobb plus att jag gittar hem till småland allt för ofta nu mera. mökket festligt de där :) dock skulle han + fjälla komma o hjälpa mej här hemma me målning osv, hade behövt ska jag säga. en annan är så jeffla trött om dagarna så man pallar knappt göra nått.. måste fan ta tag i de i veckan. skulle hänga upp lite foto idag, men sloopade den ideen direkt när jag fick den. bara gamla bilder där ju. inge kul alls. måste ha nya pix. så får framkalla de nu. ska rensa hela min dator på bilder så de kommer bli en del. allt ska printas på foto.

nej funderar på att slänga på en film, bädda ner mej i soffan o mysa lite me mej själv <3

ha de så förbannat fuckers.

kärlek&respekt
IkArOs <3 unconditional love.

some days are worse than others. sense of loss is greater than I thought it would be.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar