2009-11-23



livet känns allmänt underbart fast att de ha pisse regnat hela dagen. jävla väder.
hur kan man må så bra fast att de e så piss runt omkring en? ja de e den stora frågan, jag gör mej själv lyckligast i världen jaaau!!!

egentligen ville jag bara dela me mej om att jag inte har något intetnet för tillfället, elle jo, men grejjen är den att jag har inge internet men de har määäärie, så emma tog datorn under armen o stiga in genom dörren o poff så va jag både mätt o uppdaterad ;) lovley life.

krööke på fredag, määärie and me is going att göra Weteröd osäkert.. så alla brasta diggare.. watch out, lets get the party started, but vänta inte förrens på fredag juuu. ;) nej men lite seriöst shiet, några öl eller ordentlig fylla väntas på fredag. sökes en ledsagare, dock ej egen rullstol, medtagas tack. muhaaa ;) tur jag har den "vise" kvinnan me mej ;) muhaaa.

nej avrunda nu. hiiim o måla antagliget. flumme inlägg då jag o määrie bara har en massa jeffla trams för oss, citerar äldsta dottra: "ni beter er som tvä 13 åringar". JAJA-klappklapp- jott e jott!! och såhär blev de jott. näääää lägger ner detta nu -asg-

ha de så förbannat fuckers!

kärlek&respekt
IkArOs<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar