2009-11-02

read me lips biatch, kiss me ass!



tjollaflax, sitter o jobbar elle nått just nu. livet e hårt för de lame!

fick ju hem lilleman i går, helt underbart att få hem honom. farsan kunde ju knappt lämna honom, haha stackars har blivit helt fast i de lilla monstret! ;)
skrev ju igår att jag va tvungen att bli "hårdare" mot han för att de ska funka, för att han ska må bra måste han ha ramar o regler. mina regler kanske [men bara kanske] för slappa, han fick ju ligga i soffan, sova i sängen me mej osv. kan dock inte ha vacker i sängen eller soffan längre, mäktat jävla stolt över mej själv assu, han sov hela natten på sin bia bädd på golvet, han försökte hoppa upp i sängen mitt i natten, jag vaknade till o sa till han o lägga sej på "filten" igen. uef skar men tuff möter tuffare elle nått ;) me can do this :P hell yeah.

fick besök idag me, en liten plutta o hennes husse va ute o sa hej. fy fan va liten sötnows hon e den där Asynja, litet monster kan man säga där. minns knappt när min lille va så liten haha jo men assu de känns som vi hämtade hem han från kungsbacka, när inka tittade på mej precis som "va fan e de du släpat hem mams?!" löcklig? njae, i början verkade hon lite siggig o skeptisk, men sen funkade de jätte bra tills lilleman ville sätta sej på henne o kvinnorna i vårt hushållet sätter sej ingen på haha ;) så vi va ju tvungna att ha dom separerade för deras eget bästa. lilla älskade inka<3 hur kan en hund sätta sej så i hjärtat? drf de inte e så jävla lätt som alla verkar tro, ta bort ikaros? ja om själen mått bra av de, nu när han vatt i småland har den lille gossen mått hur bra som helst, stor trivs me att kunna springa lös osv, åka me farsan på hans äventyr, räcker att öppna bil dörren så vet han :) hur ska jag kunna släcka en hunds liv som för de första är mitt ansvar/min hund för de andra en frisk pigg o väl mående hund för de tredje mår han som en gud när vi reser hem ? hur? lätt? nej de svåraste val jag någonsin varit me om. allt går om man vill! detta känns bäst att göra, jag måste följa hjärtat för omväxling!

yeah yeah, de va dagens "min hund rader" elle nått ;)

för övrigt har jag vatt sjukt duktig o effektiv idag, slipat o grejjat, så nu e de bara till att börja måla skåpen :) skönt att de strax e klart i köket iaf så man kan packa upp alla köks grejjerna . sen e de lättare sen me att kolla vad som behövs inhandlas, osv. e ju en massa men man ser precis sen att "aah där hade en sådandäringa shofrääs mojäng behövts" ;) kommer komma iordning på ett annat sätt iaf. ska ha träningsrum/spelrum på ovanvåningen iaf. de har meck planerat ut ;) behövs. fast de där tar vi me tiden då de krävs pengar till de me. men ja framtidsplaner. we will see.

nej nu ska jag ner o röka, slutar snart jobbet, elle ja avlösningen. :P

ha de så förbannat fuckers.

kärlek&respekt
IkArOs <3

i hold me head high.
i have to maintain pride.
I'll manage much better without you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar