2009-11-24

let me live me life on me own!


They say you’re looking for someone,
Who’s never weak but always strong
To protect you and defend you
Whether you are right or wrong

Someone to open each and every door
But it aint me babe
No no no, it aint me babe
It aint me you’re looking for… babe

Go lightly from the ledge babe,
Go lightly on the ground
I’m not the one you want babe,
I’ll only let you down

[jonny cash- it ain't me babe]

bild: viggeman tramsar sej.

fucking irriterande jag vatt på tandläkar möget idag!! ska börja me o säga att jag har sån tandläkarskräck så de inte e sant. de dimper ner ett brev i brevlådan o va heter min tandläkare? jaraff karaff elle nått jävligt dumt. bara där får man ju kalla kårar inombords, o var ska allt detta ske? i sjöbo, jag håller på att svimma. så jag gittar från jobb, hem till terese o väntar på att klockan ska gå. schoffar i mej lite lugnande o e fit for fight [elle nått]. kommer ner, väntar på min tur. dom ropar upp mej, jag går in, sätter mej i helvetes stolen o väntar på straffet för mina synder. in kommer Mr karaff, snackar svenska me någon underlig brytning, hajjar knappt. men en sak förstår jag: att jag kom dit helt I FUCKING ONÖDAN! de han ville göra idag va, röntga flabbem på mej, plus visa mej runt på bygget, visa lustgasmaskineriet, sen va de klart?! vad i allt detta får man in att jag dragit ut en tand? nej just de. lillhjärnan SKÖT UPP DE! jag har nojjat en hel dag för de? en rundvandring plus lite fotografering? ännu en anledning till att HATA tandläkare. sug mina ballar!

tröttsamt. sen en annan lojsam sak som hänt idag äro att mitt finger [som vatt infekterat nu i snart fyra veckor] höll på att sprängas i morse. de dunkade så i morse o sprängde så jag trodde hela fingret skulle spricka. de låg så mycke var under skinnet så jag kunde se de, genom skinnet.. ringde läkarna igår o fråga va jag skulle göra och om de kunde göra nått men icke [inkompitenta allmän läkare här e] så jag började operera mej själv i morse me nål o ut pissade de var. nasty men så jävla skönt. spänningen släppte mycke men inte allt. så när jag kom till jobbet va jag tvungen att lägga om de me alsolsprit. hoppas de blir bättre snart iaf för ont gör de vill jag lova.


yeah yeah de va de.

fuck! e trött på folk som försöker berätta för mej hur jag ska leva mitt liv o hur jag ska göra osv. vrf inte bara skita i mitt liv o leva sitt eget o ta ansvar för de? vill jag kröka rundor gör jag de. vill jag plugga/jobba gör jag de. vill jag växa upp gör jag de oxå. men när jag själv vill o känner för de. räcker me "råden" o spekuleringar nu. trötttsamt att lyssna på. mitt liv, mina bekymmer. mitt liv min lycka vill jag lova. me life is not ya problem. i'm happy with the way me living! life feel's gräääjt ;)

hemma hos sweetheart nu, umgås me mina söta kids. sjukt länge sen sist o detta känns bara så mys. länge sen man hade viggeman i knät o länge sen man kramade johannes. love love. druckit kaffe me snäckan me. wonderfull dag. snart hem till lilleman o mysa o måla lite på min dörr osv. klar me köket så ska hänga på alla luckor me idag :) wiie wiie äntligen vill jag ju säga, bara trappan o hallen uppe kvar nu. ser äntligen lite ljus i tunnlen. :P

nej nu ska jag mínsann inte sitta här mer.
ha de så förbannat fuckers.

kärlek&respekt
IkArOs<3

igår skulle min ängla hund blivit sju år. Inka älskade du finns föralltid i både hjärta o sinne. saknar dej så.
darling me Tattooed your name across my heart
So it will remain
Not even death can make us part.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar