2011-02-14

20110214



...tjingeling...

bild:

(: Henrik, den som kan få mej att skratta så jag dör en smula, men han är oxå den som kan få mej att vilja mörda någon på morgonen me hans visslande. dock vet jag att jag inte skulle vilja byta bort han mot allt i världen. inte än iaf :P Bejbi, jag älskar dej :)

lite gulligull får de la va :D

<3:te dagen idag. överreklamerad om ni frågar mej. alla känner sej "tvungna" att plocka hem en bukett me blommor + ett sött kort till den man älskar. de är lite så att man förväntar sej de av sin käraste, att de minsta man kan göra är att plocka hem lite blommor på alla hjärtans dag! men ack nej inte moi. visst älskar jag blommor o snakka inte om chokladen. men tycker att man ska "visa sin kärlek" me blommor o söta nallar me hjärtan bara för att de e den 14 februari. sen är de lite så jag resonerar, vrf ska man känna sej tvingad att visa sin kärlek på denna dagen om man inte självmant kan komma hem me blommor spontant en gång i bland? nehe du..

min karl sa nämligen idag att han skulle gå och fixa lite blommor idag. men jag avstyrde detta.. bad honom göra de en annan dag, iom att de just va för att de vatt alla <3-dagen. tradig jag e va? nope bara princip fast :P
hittepau-launedaug från amerikat!

lite matte nu. får la se om de blir ett list inlägg till sen!

kärlek&respekt
Inka&Ikaros<3

1 kommentar:

  1. På bluebox.se har han köpt den.
    Finns lite olika sorter där :)

    SvaraRadera