2011-02-01

20110201



kan inte sluta att förvånas hur vacker jag är när jag går förbi spegeln! faast de e ju inge ovanligt :P haha ;)

med nya påbyggda naglar och ny friss så känner jag äntligen igen mej själv igen! nu är jag verkligen heeel! tack wuu Maddo (=min frisör i skåne) och Tina (=Kollega/nagelfixare) som gick in på era fridagar för att hjälpa mej :) guld värt!

Japps, igår klockan kvart i sju stack jag o Miss Li oss mot Skåne. va ju tvungen att byta bil innan och klipptid klockan kvart över tio! kan lova att de e värt att köra ner till skåne härifrån [=ca 20 min ner] för att klippa sej! då går kanske tankarna "TJUGO mil över de för att klippa sej! jävla dyr klippning"!
japp men de är de värt. har aldrig gått därifrån missnöjd. plus att jag känner min frisör nu, känner mej som hemma där på nå vis :) sjukt skönt!

efter klippningen vatt de vidare till veberöd och fixa nailsen. sawra-li vatt mäktat trött då vi inte sovit mer än ca tre timmar natten innan, just för att vi snakkade och virkade hennes dreads!
hos Tina pratades på om både de ena och de andra. mkt trevligt vatt de. Linda kom inom så vi växlade några ord.
ville ha hälsat på många många mer av alla underbara. dock fanns inte tiden! tvungna att komma hem oxå. men lovar, detta vatt inte sista gången jag åker ner. får dock komma ner över mer än en halv dag!

med hungriga magar och enormt shopping sug gasade vi ut till löddeköpinge! slängde i mat i magen, sedan in på älskade NEW YORKER och handla. sjukt kuuwl! inte vatt där på år o dar kändes de som. men ja på ett halv år, elle nått så ja, år o dar :P

med tom plånbok och nya kläder åkte vi mot "Hult" för att hämta barn. Bobby-bebis och maja.
jag vatt pigg o gla [kexchoklad] till de att jag satte mej i passagerar sätet, då kände jag tröttheten komma. shiet va jag bara ville hem kan jag lova. bara hoppa ner i bingen och sooova!

men dock: de vatt en underbar dag!

nej. nu ska jaug ta en kopp kaffe, sappa lite sen får jag la se om de blir nått mer inlägg från den där listan! blir även idag en tidig kväll, hoppas jag bör tilläggas!

kärlek&Respekt
Inka&Ikaros<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar