2011-02-18

20110218



Varje gång är som den första gång vi sågs
Även om det är över nu
Allting har förändrats
Men du finns kvar
Allt var svävande men nu så ser jag klart

Mina minnen höll mig uppe varje dag
Du är som att andas för
Jag gav aldrig upp dig när du försvann
Långa dagar blev till nätter sen till år

Petter - Längesen

jaha då kör vi en vända till då eftersom jag ska vänta på att mannen ska ringa.

vad har hänt i mitt spännande liv nu da sen sist? nada, pluggat matte och snakkat i telefon typ men innan dess har jag lyckats med:
-haft prov i social omsorg..kändes la bra. fick även veta att jag blev godkänd på mitt medicin prov -wiihie- kungen i djungeln.

-I lördes så blinkade en fartkamera på mej för första gången (polis flört?). jag är nojjig för dom böterna vill jag lova. men ack de löser sig. 100 på 90 väg tror jag att jag låg.

-Fått en veckas "sportlov". dock en massa pluggande ändå, men ingen skola iaf :P

-Hälsat på Miss Lee i skogen för skitsnack och kaffe sörplande

-Premiär på sm.sternars bibliotek, lånade "pojken som kallades det" för de som undrar. läste ju "en brors berättelse" [som hans bror skrivit] och insåg att jag faktiskt glömt en del av den andra boken. så läser den igen :D

-Städade och tvättade igår, lite för att slippa matten och för att de behövdes. vatt ju sjukt stolt över mej själv efter det. skiinande rent i hela lägenheten när jag vaknade i morse. de e inte att förakta :) förtjänade minsann en öl efter de men tog en kopp kaffe ist pga onödiga kalorierna ;) sicket tanke sätt. men men.

-Sålt min MÄSK-bok och skickat den.

-Pluggat mer matte

-ÄNTLIGEN beställ tid för synundersökning vilket äger rum på ons nästa vecka.

-Bestämt tid me chefen på Tingsgården om intervju om sommar jobb. [i morron sker de]

ja de e la typ de som skett i detta intressanta liv. händer nog inte så mkt mer i veckan mer än att hälsa på dom där hemma och besiktiga bilen och slänga ut den på blocket i hopp om att få den såld. de e ju trots allt en bra bil så vrf skulle ingen vilja ha den? :P men vrf vill jag då sälja den? jo den ska jag tala om. jag har bestämt mej nu att sälja Bilen Betty för att skaffa mej en mindre bil, Dvs VW golf då. har snöat in som faen på de. vill så gärna ha en liten söt golf nu. pratade me min faster om de igår. hon tyckte minsann att jag skulle skaffa mej en diesel golf om nått. men de får vi se hur de blir me de. först måste min bil säljas och gör den inte de, nehepp då får den stanna i min ägo ett tag till :)

vaknade sjukt utvilad i morse må jag säga. vatt på ett strålande humör me för den delen. kändes så skönt. hajjar inte hur jag kunde va så pigg då jag somnade runt 3 på natten o vaknade runt 11. sjukt. annars brukar jag inte va människa förrens runt två. men inte idag inte. fixade frukost och fick i mej lite kaffe sen så. inte alls dåligt om ni frågar mej. :P

nej nu pallar jag faktiskt inte mer.
ska slänga mej på sängen och läsa den där boken.

sleep tight fuckers!

Kärlek&Respekt
InKa&IkArOs <3

Bejb, älskar dej!

1 kommentar:

  1. Minsann om det inte har uppdaterats flitigt här då! :o Men vad läser jag?! Du verkar ju vara värsta "house-wifen"... ;)

    SvaraRadera