2011-02-17

♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Min bästa vän..

har ingen "bästa vän", har bara en massa underbara vänner. alla lika goa och söta på sina vis.

aah va tråkig jag vatt nu va?

nej men har en massa vänner allt ifrån söta jenny i Norge till sweet miss Lee i smålands buschen till mina underbara kollegor och vänner i skåne. alltid är de någon jag kan ringa om de e nått jag undrar över eller bara snakka massa skit. ;) kan omöjligt radda upp alla här. men över lag är alla mina vänner allmänt lätta, flummiga, underbara och allmänt omhändetagande "extra mammor" :) givetvis är de ingen som har så fina vänner som jag.

saknar alla mina vänner jag inte har nära mej!

jaha men någon vän tänkte jag faktiskt dra upp.



Min underbara vän som kompliterar och förtår mej till 100%. det är en helt fantastisk tjej, hennes namn är inte mindre än Min Fluffisch aka Emma :) kanske inte min bättre hälft men visst e hon bra :D haha lika skruvad som mej. kanske mer förståndig vad vet jag. inget jag erkänner iaf.
Emma har jag känt sen högstadiet, Högavång i olofström :) minns jag inte helt fel så har jag känt henne i tio år tror jag (om inte mer) och vi har alltid hängt ihop i vårrt och torrt. krökat en massa och blivit sket fulla ihop. inte heller har vi svikit varandra. när sista snapsen skulle ner, fast att den inte borde så har man stått jämte och ulkat ihop när den vatt halvvägs ner ;)vilka undomsår vi haft. de va då när man kunde kröka både på längden o tvären, då man vaknade prima dagen efter och öppnade en öl till :P haha. har en massa underbar/skruvade minnen me denne tös :)
sen kom kärleken me i bilden. då har de klagats och "kräk av oss" till varandra om hur värdelösa de va när man vatt lite putt på dom. och visst förstod vi varandra, ack ja:) du fanns där även vid svek och löften.
jag ringer även när jag behövt super råd från denne visa kvinna. hon vet hur jag tänker vad jag tänker säga och märker direkt när jag förnekar nått för mej själv och påminner mej då hur de egentligen hänger ihop. Hon e nog den som vet mest om mej, mitt liv och mina bravader. mina innersta hemligheter som jag vet stannar hos henne ner till graven :)

förresten, chockad att jag inte tog en mer "charmigare" bild och la upp va? kan lova dej att tanken va där :P

Jag lovar att när damen ifråga läser detta så tänker hon, "fan va hon fjäskar da" eller nått i den stilen. men ack nej Fluffas. :) du vet att du betyder en massa för mej och jag e sjukt glad att du är min vän och hoppas du är de tills vi sitter på himmet. :D jag finns alltid vid din sida, när som, hela tiden. endast ett samtal iväg. Luv u me luv :)

jaha nu har de minsann vatt seriöst nog. :)

nu ska jag plugga matte hinner inte sitta här mer.
lär kanske uppdatera senare innan jag ska sova.. ytterst inte troligt men kanske :)

ha de så förbannat fuckers.
kärlek&respekt
Inka&Ikaros

1 kommentar:

  1. Hemsjö, hallonsoda, vildabar, tequila, hora, tack, julöl, alvedon, leopardväska, skjuts? Tand Emma, björn? Spya.... Tokerier ;-) love u Emma bebis <3

    SvaraRadera