2011-02-22

♥ Dag 8 – Det jag är beroende av

Anonym sa...[aka fluffisch]

Hemsjö, hallonsoda, vildabar, tequila, hora, tack, julöl, alvedon, leopardväska, skjuts? Tand Emma, björn? Spya.... Tokerier ;-) love u Emma bebis <3

svar till fluff:
sjukt Emma att vi tänker på samma saker. måste betyda att vi känt varandra såå länge :D så sweet. Luv u 2 Luvley!

♥ Det jag är beroende av.

Detta är jag beroende av:
-MIN MOBIL
-Kärlek -->min kärlek
-Cigg
-Mina vänner/familj
-Datorn/Tv
-Internet
-Fria sms

aah typ så, lite på stående fot, eller rak arm. :)


för övrigt så är jag bra nöjd me livet just nu.
*skolan knallar på som faen, sjukt kul.
*jobb har fixat sej i sommar, på Tingsgården--> natten, ev. kirrat så jag jobbar bägge perioderna natt. får reda på säkert i veckan.
*min bil går att köra med ett år till, då den gick igenom besiktningen, bara skatten som ska betalas och nya däck fixas.
*mitt andra VG är oxå inrullat.

är de konstigt att man vaknar om morrnarna och vill göra the happy dance? ja kanske da. men de e de lilla som gör en glad.

för varje dag som går kommer jag närmre och närmre mina mål!

wonderfull ffs!

btw snart e våren här. de känns. man blir så lycklig av solen när den tittar fram så de e sjukt! nu får de vilken dag som helst bli vår!

nej nu ska jag slänga mej i bingen och läsa en vända. imorron väntar skolan o synundersökning för min del!

tjibb!

kärlek&respekt
Inka&Ikaros

all min kärlek till dej bejbi!

1 kommentar:

  1. Oj, Oj, Oj! Beroende av mycket du! Kanske dags för rehab snart? ;)

    SvaraRadera