2011-01-26

201110126

jaha.. inte uppdaterat på ett tag nu nej. inte pallar eller haft lust heller för den delen. har haft fullt upp i helgen me en de ena o en de andra. så nope..

ingen lista idag heller. mer som visa att jag lever osv. måste ju berätta lite saker för er om skola, livet och jadda jadda.

måste bara börja med att informera om att igår blev min prins-->"kung" elle gubbe. ;) heela 30år nu. men kan ju lova att de inte går att gissa sej till när man träffar han. haha :) löve u sweet thing!

yeah, fick idag reda på resultatet från etik provet. jag klarade fan ta mej de. helt överlycklig för det. det va verkligen en sten som släppte från mitt hjärta. wonderfull!

sen en sak till som e underbar, på måndag ska jag o miss lee åka ner till mitt hjärtas SKÅNE!<3 för shopping, klippning, nagelbyggning och sen ska jag träffa mina kära vänner/arbetskamrater . kommer bli sjukt skoj. längtar som bara den nu till måndag. blir att åka här ifrån innan sju på morgonen, men de e de värt :)

typ bara de jag ville informera om :D haha.

ha de så förbannat fuckers!

Kärlek&respekt
Inka&Ikaros<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar