2011-01-11

20110111 Lame ass Lista



Nu har även denna listan kommit hit. har sett den på en del bloggar, men inte tänkt ha den på min. men ja ja.. nu har alla den och även jag. så ska la försöka uppdatera här lite oftare nu. dock e de ju nice att veta vad man ska skriva på ett ungefär.
börjar med punkt ett i morron. pallar inte idag då det är skola osv i morron.

ska försöka få in ett möte me studievägledaren i morron me. har äntligen att ta den långa vägen till mina drömmars karriär :P . äntligen! känns så bra i själen! hejja MOI!
nej usch o tvi o blä. nu kallar fan ta mej sängen en massa.

ciggen först!

sleep tight fuckers!

♥ Dag 1 - Om Mig själv.
♥ Dag 2 – Min kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Det jag är beroende av.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min musiksmak.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Min favoritplats.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – Det här saknar jag.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina måsten.
♥ Dag 30 - Mina Mål.


For one so small
You seem so strong
My arms will hold you
Keep you safe and warm
This bond between us
Can't be broken
I will be here don't you cry

Cause you'll be in my heart
Yes, you'll be in my heart
From this day on
Now and forever more
You'll be in my heart
No matter what they say
You'll be here in my heart
Always

Phil Collins - You'll Be in My Heart


Inka&Ikaros <3

kärlek&respekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar