2011-01-17

♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.



hallelågens:)

roligt inlätt idag men ja ja följer listan :O
*morgon - två knäcke me bacon ost
*mellanmål - ägg och ett kcäcke
*middag - köttgryta me potatis och sallad
*kvällsmat - en kiwi och ett styck passionsfrukt me lite keso till

de har jag ätit idag :)


dagen idag då. varit hos doktorn och tagit prover, fixat me spännande grejjer.
va och hjälpte sawra-li me kidsen då de båda skulle inskolas idag. skulle varit me hennes son Marley på dagis men behövdes dock inte då han vatt lugn och snäll idag.
så jag hängde me sawra-li o majja i skolan. trevlig förmiddag!

vidare till skolan efter det. hade en lektion idag då jag vatt tvungen att hoppa över den första lektionen pga läkarbesök.

planerat ett Skåne besök i början på feb. ska ner o klippas, hälsa på vänner och även lyckas få en tid att bygga mina naglar om de går för sej. får dock ringa ner o kolla upp detta när de närmar sej. de löser la sej.

jaha, för övrigt är jag trött på folk snackar sitt skit. Men öppnar man flabben och så stå för de. Annars va tyst. Skönt att de visar sej hur människor egentligen är, så man slipper ha dom i sitt liv.

sööööööööööööööööööööööök!! efter du lidit klart!

nu kolla klart på de okända och surfa runt lite kranna sej!

ha de så förbannat fuckers!

Kärlek&Respekt
Inka&Ikaros<3

för dej ställer jag mej upp och skriker rakt ut.
för dej ska jag bevara din stolthet och värdighet!
lilla ängel för dej gör jag vad som helst.
sanningen kommer fram förr eller senare.
jag har tid att vänta.
-kärlek-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar