2011-01-14

♥ Dag 3 – Mina föräldrar


Mina Föräldrar.

Bild: Min pappa & Jag

Min Pappa Är jan-åke wärnefjord den mest underbaraste pappan som vandrar på denna jord. Jag har alltid varit pappas flicka och jag var som en svans på han när jag var liten, älskade att hänga med honom om han så bara skulle köra upp till affären. Sen barnsben har han varit min superhjälte och är än idag. Han finns alltid vid min sida när jag behöver honom. när jag var liten så lärde pappa mej en sak som jag minns så väl än idag. Att inte låta någon trampa på en och trycka ner mej. Att alltid ta för sej. Min farsa är lugnet själv och är så soft.
Helt enkelt, pappa jag älskar dej och är stolt att vara din dotter :-D

Min mamma är Susanne (piri) Nilsson. Tänker tillbaka på när jag var yngre, när jag var i tonåren. Vi hade bra kontakt då. Jag gillade att Sitta och snacka me morsan om dagarna och dricka kaffe på förmiddagarna när jag inte pallade ta bussen till skolan. Men allt med åren förstörde vår kontakt av idioten. Vilket är synd. Har inte träffat henne nu på snart 2år. Allt för många oacceptabla missar har begåtts. Försöker att inte tänka på allt och låta tiden gå. En dag kanske ögonen öppnas, att hon vaknar och förstår vad som händer. Hur de än är så saknar jag faktiskt min mamma som jag hade i tonåren. som var min vän och mamma på samma gång.
Mamma, den dagen du bestämmer dej för de rätta så har du mitt nr, då står jag vid din sida för att hjälpa dej.. Tills dess, sköt om dej.


Det är mina föräldrar. Ang min kontakt me min mamma tänker jag inte gå in mer på. Är bara så.

Lite om dagen med oxå. Skola idag. Äckligt trött i morse. Råkade ta mej en power nap på medicin lektionen medans filmen rullade. Blev faktiskt piggare av de. Shame on me! Men fan jag behövde de. Börjar med matte A den 24januari. Ett steg i rätt riktning. :-D wonderfull. Är påväg till hemorten nu.. Hem till daddy cool ikväll och umgås. Mycket nice.

Hade världs diskussion igår om SD i riksdagen. Personligen tycker jag de är bra att dom kom in. Folk borde respektera att dom kom in istället för att klaga hela tiden. De blir kanske förbättring på invandringspolitiken framöver. Nej jag håller inte med allt dom säger osv. Visst finns de dom som skämmer ut partiet. Massa med människor är snabba på att kritisera dom. Men kolla när mordet på gamlingarna hände i landskrona. Va satt folk och sa då? "vilken idiot. Sådana borde skickas ur sverige". Men nu när SD kom in så är de sånt jävla liv. Jävla dubbelmoral. Låt istället dom visa vad dom går för..

De är mina åsikter iaf och jag står för de.

Nej nu är vi snart framme. Rullar in i V-sång nu. Ska messa styv arne nu och se om dom är hemma och vad som sker ikväll.

Får se om jag uppdaterar i i morron eller söndag. De märks. Ha de så förbannat fuckers.

Kärlek&Respekt
Inka&Ikaros<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar