2011-01-20

♥ Dag 6 – Min dag.


Min dag.

bild: klättrat upp på lillebrors hoppstyltor, försöker mej på att hoppa några gånger. dock har jag den stora brodern som fångade mej när jag dimper. ;)
jävla dåligt me bilder nu, pga att min dator e på läkarbesök då jag råkade göra den sjuk :(

Då ska vi se vad dagen haft att bjuda på :-D

I morse. Vaknade vid sex. Upp trots att jag mer än allt hade velat ligga kvar i sängen och sniffa en runda till på kudden. På me lite kaffe och göra frukost. Knallade runt här hemma helt förvirrad. Gjorde mej fit for fight för skolan.
Släpade mej ner till bussen.

En lektion idag, medicin. Lång sådan. Satt och löste uppg med miss [s-l] lee.

En crusing runda i racerbilen hanns oxå me idag. :-P

Hem, hade miss lee med mig för lite plugg.

Tvätt och matlagning stod på schemat efter de. Kalopspremiär idag. Otroligt mumsigt vill jag lova.

Sparkade iväg gubben till jobbet. Lite surf på de.

Nu, soffläge, Gordons master chef som underhållning. Luri "Liten" fixa spinner på mej.

Sweet :-D mer spännande än så blir de inte.

Avrundar. Kolla klart på den spännande finalen.

Ha de så förbannat fuckers.

Kärlek&respekt
Inka&Ikaros <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar