2011-01-19

♥ Dag 5 – Vad är kärlek.



Först och främst vill jag börja me att gratulera me sweet daddy Jan-åke på födelsedagen. såg att Lilleman [Elias] lagt upp en låt på face till papps idag. Eliganten i från vidderna :D haha, bara så bäst! ;) Love U Daddy!


Grattis på namnsdagen till min Bejb :) Henrik!

okej.. då återgår vi till listan.

Vad Är Kärlek.

de där är ju så svart att sätta fingret på. alla visar sin kärlek olika. vissa tycker de räcker med att visa/berätta om för sin partner, "en gång ibland". andra tycker att man ska ha en dos kärlek varje dag. sen kanske man e sån som tycker de räcker att bara finnas för varandra.

jag personligen är nog den som vill ha en dos kärlek varje dag. att visa kärlek genom beröring och förklaring. jag är nog ganska beroende av att få min kärlek besvarad. jag själv är till en viss del ganska kall, till de känns äkta och seriöst [kan man säga så?:)]. när jag väl visar kärlek så gillar jag att visa de mycket och ofta. mkt mys och kel, kärleksförklaringar osv. men det kan bli för mkt med, så lagom av allt, lite varje dag är perfa för mej. :)
överraskande kärlek är nog ändå den bästa kärleken. vad är bättre än att få en ros som står på bordet oväntat. eller en söt liten lapp som förklarar vrf just jag är underbarast och vackrast i hela världen. sånt är romantik för mej. att få en att smälta och känna sej knäsvag är de inget som slår.
jag som person gillar att överraska den jag e tsm me. om de så bara e en naken chock vid hemkomst eller ett önskemål som velats uppfyllas. kärleksförklaringar är jag nog inte heller sen med att leverera tror jag, elle vad jag själv tycker kanske de skulle stått :P

egentligen så kan man skriva om kärlek hur mkt som helst. eftersom man ser de så olika. men idag pallar jag minsann inte skriva mer. lovat mej själv att komma i säng tidigt i kväll/natt pga att jag vatt så ap-trött i skolan idag så jag höll på att somna sittandes. sjukt jobbigt vill jag lova :S så nu tänker jag minsann ta och blossa sen inta sängläge. så jag får lite mer sömn idag.
sen hoppas faktiskt jag att jag är fit for fight i morron bitti när jag ska till skolan. tvivlar på de, men förhoppningsvis vänder de om ett tag elle några veckor :) då blir man la piggare när man vant sej vid tidiga morrnar.

yeah naj nu ska jag "mi jaggour" släppa detta.

ha de så förbannat fuckers!
Kärlek&Respekt
Inka&Ikaros<3

1 kommentar:

  1. Woooh Emma! Fan trodde du flytt landet! Vetifan hur jag hitta dig här men jaoo...de är verkligen du iaf! Hurfan är läg o sånt? Gör du för ngt om dagarna!? Ha de niiiice! // Karre (om du nu minns mig haha:p)

    SvaraRadera